Wpisujcie blogi kture som za! [Researchblogging.org]

20Kwi10

Nareszcie! Po kilku tygodniach intensywnego mejlowania, Researchblogging.org jest dostępny w wersji polskiej, i można rejestrować blogi prowadzone po polsku.

Bardzo proszę wszystkich, którzy zgodzili się brać udział w RB, o rejestrację bloga na stronie RB. Dopiero gdy zbierze się z dziesięć polskich blogów naukowych, dodanie języka polskiego zostanie oficjalnie ogłoszone na stronach RB.

RB jest agregatorem naukowych blogonotek, tzn. notek poświęconych artykułom publikowanym w prasie naukowej. Jeśli Twój blog czasami opisuje prace naukowe, zarejestruj się! Dzięki temu można pobierać naukowe notki ze wszystkich zarejestrowanych polskich blogów (popularno)naukowych z jednego feedu RSS.

Więcej informacji można znaleźć tutaj.



6 Responses to “Wpisujcie blogi kture som za! [Researchblogging.org]”

  1. 1 Mateusz Koryciński

    Zarejestrowany. ;)

    Dzięki serdeczne za inicjatywę! Mam nadzieję, że niedługo pojawi się u mnie coś godnego RB. ;)

    Pozdrawiam.

  2. 2 Em

    No ok, blog dodany, ale nie zauważyłam możliwości wyszukiwania bloga po mowie ojczystej (chociaż język PL już jest w menu wyboru, więc chyba 10 osób się zebrało). Może ta opcja gdzieś jest, tylko ja jestem ślepak?

    • 3 ztrewq

      Bloga nie, ale można wyszukiwać posty (no bo to tak naprawdę agregator notek, a nie blogów) albo subskrybować feed w języku polskim.

      Język polski pojawił się w wyborze, ale oficjalnego komunikatu jeszcze nie było.

  3. Hehehe! Ja się zarejestrowałem i jak na swoim koncie zmieniłem domyślne ustawienia filtrowania na język polski i topic: Biology, to od razu Nic prostszego i Sporothrix mi wyskoczyli :D

    • 5 Rafał

      A bo niektórzy już tak mają, że skaczą na ludzi ;P

  4. 6 Rafał

    To ja się też jeszcze publicznie przyłączę do podziękowań za zajęcie się tym tematem i gnębienie RB przez ostatnie kilka miesięcy :)



